• (Android/iOS) Grand Theft Auto: Vice City مزید سونے کو دھوکہ دیتا ہے۔

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Grand Theft Auto: Vice City ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Grand Theft Auto: Vice City IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ مزید سونے کو دھوکہ دیتا ہے۔ ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Grand Theft Auto: Vice City 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    مجھے پی ایس 2 پر واپس لے جاتا ہے۔ زبردست کھیل اور بندرگاہ۔ کنٹرولرز نے ٹھیک کام کیا اور میں نے اپنا وی ایف سی چار گھنٹے کھیلا۔ راک آن راک اسٹار۔

    پہلے تو میں اگرچہ یہ گیم فون پر کیسے چل سکتا تھا لیکن اسے تھوڑا سا کھیلوں اور آپ دیکھیں گے کہ کیوں، یہ عام فونز کے لیے بہت زیادہ ہے یا یہ صرف ایک خوفناک بندرگاہ ہے اور میں اس گیم پر کوئی پیسہ ضائع کرنے کی سفارش نہیں کروں گا۔

    اچھی ایپ !! لیکن کچھ دھوکہ دہی موبائل ورژن پر کام نہیں کرتی ہیں ورنہ گیم کافی اچھی ہے۔

    اچھی گیم ہے لیکن مجھے کل کنٹرولز میں مسئلہ ہے جب میں گیم لایا تو کنٹرولز کام کر رہے تھے لیکن آج یہ ایک مسئلہ ہے میں صرف حرکت کر سکتا ہوں میں گاڑی میں داخل نہیں ہو سکتا اور میں اپنا ہیلتھ نمبر بھی نہیں دیکھ سکتا کہ یہ ہے گیم میں ایک مسئلہ ہے اب مجھے نہیں معلوم کہ میں اسے ٹھیک کر سکتا ہوں یا نہیں لیکن میں کوشش کروں گا کہ اگر یہ ٹھیک ہو جائے تو میں اس ریویو کو اس کے کل سکور کے ساتھ دوبارہ لکھوں گا میں گیم کو ٹھیک کرنے کی کوشش کروں گا۔

    Grand Theft Auto: Vice City Παιχνίδια arcade nanp

    میرا ہر وقت کا پسندیدہ گیم، گرافکس، مشنز اور اس کی کہانی بہترین ہے.. اس گیم کو کھیلنے کے لیے کبھی بور نہ ہوں۔

    یقینی طور پر میرے اب تک کے ٹاپ 3 GTA گیمز میں۔ اس ورژن کو چلانا یقینی طور پر PS2 کے مقابلے میں بہت زیادہ ہموار اور آسان ہے۔ صرف ایک چیز جس کی میں واقعی میں چاہتا ہوں کہ وہ بدل سکیں وہ ہے کلاؤڈ اسٹوریج شامل کرنا جیسے سان اینڈریاس مجھے نیا آلہ ملنے پر اپنی ترقی کھونے سے نفرت ہے

    گرافکس ٹھیک ہیں، اور گیم بہت مزے کا ہے۔ کنٹرولز آسان ہیں اور اس میں زبردست مشنز کے ساتھ ساتھ GTA 3 ایپی سوڈ بھی ہے۔ بہت اچھا کھیل، مجھے یہ پسند ہے۔

    خوشی کی بات نہیں کہ میں نے اس گیم کے لیے ادائیگی کی تھی اور جب بھی میں اسے کھولنے جاتا ہوں، یہ شروع بھی نہیں ہوتا۔ میری اسکرین سیاہ رہتی ہے اور تھوڑی دیر بعد یہ بند ہونے یا لوڈ ہونے کا انتظار کرنے کو کہتی ہے۔

    История рейтингов показывает, насколько приложение Grand Theft Auto: Vice City популярно в магазине iOS, и позволяет узнать об изменениях популярности с

    حیرت انگیز ایک پرانا پسندیدہ کھیلنا، اور پیسے کے لیے بڑی قیمت۔ لیکن android پر 100% تکمیل ممکن نہیں۔ دو چیزیں جو میرے خیال میں ممکن نہیں ہیں: منفرد چھلانگ اور فائر انجن سائیڈ مشن۔ مجھے نہیں لگتا کہ کنٹرولز پر رد کردہ فعالیت کے ساتھ یہ ممکن ہے۔ میں نے اپنے پرانے PS3 کو یہ دیکھنے کے لیے نکالا کہ آیا یہ میں ہوں اور کوئی مسئلہ نہیں چھلانگ لگانے کے قابل تھا۔ مجھے 100% تکمیل کا ہدف پسند ہے اور اگر میں اسے حاصل نہیں کر پاتا ہوں تو میرا کھیلنے کا حوصلہ کم ہے۔

    یہ گیم موبائل میں کھیلنا اچھا ہے اور پی سی میں پی سی میں چیٹس کو ایکٹیو کرنا آسان ہے لیکن میں موبائل میں چیٹس کو ایکٹیو نہیں کر سکتا یہاں تک کہ میں نے بہت کوشش کی۔

    Убежища присутствуют в Grand Theft Auto: Vice City. Основное отличие от предыдущей игры, Grand Theft Auto III, заключается в том, что для сохранении игры

    گرافکس اور کہانی ٹھیک ہے، لیکن کنٹرول بہت خراب ہیں۔ اور وہ فراری، لیمبوروگھینی اور بگٹی کہاں ہیں؟ وہ یہاں نہیں ہیں۔

    اس گیم میں تاریخ کے بدترین گرافکس ہیں لیکن اس کے بعد... یہ گیم حیرت انگیز ہے لیکن میرے لیے کچھ مشن مکمل کرنا ممکن نہیں ہے۔

    یہ انسانی طور پر ممکن حد تک کامل بندرگاہ کے قریب ہے۔ یہ میرے LG Tribute Dynasty پر ایک دلکشی کی طرح چلتا ہے، جو ایک کم بجٹ والا ماڈل ہے۔ کنٹرولز کو میرے لیے استعمال کرنے میں تھوڑا سا لگا، لیکن سیکھنے کا منحنی خطوط کھڑا نہیں ہے۔ موبائل گیمنگ کی بہادر نئی دنیا کے لیے GTA کے thks باب کو دوبارہ بنانے میں کوئی کونے کونے میں کمی نہیں کی گئی۔ صرف $5 پہلے ہی خرچ کریں۔

    پہلی کوشش میں ناکام ڈاؤن لوڈ کے بعد میں اسے دوسری کوشش میں انسٹال کرنے کے قابل تھا۔ جب میں نے گیم کھیلنا شروع کیا تو یقین مانیں گیم خرابیوں اور کیڑوں سے بھری ہوئی ہے۔ میں کھیل ٹھیک سے نہیں کھیل سکتا۔ کنٹرولز خود کام کر رہے ہیں ہمیشہ صحیح سٹیئرنگ۔ یہ واقعی ناراض ہے اور دوسرا یہ ہے کہ تمام تصاویر سیاہ ہوجاتی ہیں آپ صرف سڑک دیکھ سکتے ہیں۔ پی سی میں کھیلنے کے لیے کوئی عمارت یا مکان اتنا بہتر نہیں کہ کچھ خاص نہیں۔

    یہ اب کام نہیں کر رہا ہے، ایپ کو لانچ کرنے کے بعد یہ خود بخود بند ہو جاتا ہے۔

    نقشے پر کلک کرنے پر یہ کریش ہوتا رہتا ہے۔ اسے ٹھیک کریں۔

    Download ☆ Grand Theft Auto: Vice City (1.09) ☆ apk for Android. Free and safe download of the latest version APK files. .

    کھیل بے ترتیب طور پر بہت زیادہ کٹ جاتا ہے۔

    یہ ایمانداری سے سب سے اچھی چیز ہے جو مجھے ایپ اسٹور پر ملی ہے۔ ساننڈریاس اور میکس پینے کے آگے۔ یہ وہ گیمز ہیں جن پر میں بڑا ہوا، 4 سال کی عمر میں میرا پہلا جی ٹی اے سننڈریاس۔ میں نے ان سب کو شکست دی جب میں چھ سال کا ہوا اور تب سے ان کے ساتھ مزہ آیا۔ اب، میں جانتا ہوں کہ اگلی بار باہر نکلنے پر میں وائرلیس بلوٹوتھ کنٹرولر خریدنے والا ہوں۔ انتہائی سفارش کرتے ہیں۔

    کچھ مہینوں سے کھیل رہا ہے۔ یہ بہت اچھا تھا جب تک یہ چلتا رہا، اور پھر اس نے کسی بھی وجہ سے میرے پورے محفوظ کردہ گیم کو حذف کرنے کا فیصلہ کیا۔ میں سب کچھ شروع کرنے والا نہیں ہوں، میں نے اس بی ایس کے لیے پیسے ادا کیے ہیں اس لیے میں نے یہ کام کر لیا۔

    The 10th anniversary edition of Grand Theft Auto: Vice City had made it to the iOS App Store recently. Now, almost a week later, the Android version of the.

    گرافکس سب پار ہیں، "دھوکہ باز" کام نہیں کرتے، کھیلنے کے لیے بلوٹوتھ گیم پیڈ استعمال کرنے کا کوئی طریقہ نہیں ہے


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :